19 Mayıs 2018 Cumartesi

0 Jennifer L. Armentrout - Kimi Seçtiğine Dikkat Et! (Karanlık Elementler #3)


~~~*~~~
"Zayne sana aşık. Soth da sana aşık. İkisinin de senin için göze alamayacağı şey yok... Senin için yaşar, nefes alır ve ölürler ama ikisine birden sahip olamazsın, Layla."
"Bunu biliyorum." diye fısıldadım.
"Hangisinin gerçek olduğunu da biliyorsun. Hani sonsuza dek süren aşk var ya, onu kastediyorum. Öyleyse ne diye bu işi uzatıyorsun?"
~~~*~~~

Karanlık Elementler serisinin 3. kitabı Kimi Seçtiğine Dikkat ile muhteşem seriyi mutlu sonla bitirdik. Bu seriyi okumayı niye bu kadar ertelemişim hiç bilmiyorum. Cidden çok iyiydi ve çok beğendim.

2. kitabın kaldığı yerden devam etti. En son Sam'in Lilin olduğunu öğrenmiştik ve kitap da oradan devam ederek başladı. Bazı sırlar ortaya çıktı, nasıllar nedenler sorulmaya başlandı ve kitap son sürat sona doğru gitti. 

Açıkçası ikinci kitabın başından beri Sam'deki değişikliklerin başından beri onda bir anormallik olduğunu fark etmiştim ve yanılmadım da ama bu kitapta beni yanıltan Lilin'in yapabilecekleriydi. Ah bir de onu nasıl öldürebilecekleri hakkındaki gerçekti. Harbiden tam bir seçim yapılması gereken bir kitaptı.

~~~*~~~
"Tüm bunlar bittiğinde sen ne yapmak istiyorsun?"
"Bunu sormana bile inanamıyorum. Sen neredeysen orada olmayı planlıyorum."
"Bu... bu mükemmel bir cevap."
"Çünkü ben mükemmelim."
~~~*~~~

Layla'nın Cehennem'e yaptığı yolculuk çok iyiydi çünkü aklımda hiç de canlandırdığım gibi değil bambaşka çıktı o sayfalar. 

Cadıların Layla'yı iyileştirmenin karşılığını merak ediyordum ve aslında hiç de aklıma gelmeyem bir şey istediler. İtiraf edeyim benim de içim bir hoş oldu bende üzüldüm..  istedikleri şey bir yerde okurun da parçası oluyordu.

Kilisede Lilin ile savaşılması çok güzel anlatılmıştı hatta Abbot'un yaptıkları ise hiç de beklenmeyecek şeylerdi çünkü adamın iki kitap boyunca sergilediği tavra çok zıt bir davranış oldu ama bence olması gerekende oydu çünkü bir şekilse kendisini Layla'ya ve Zayne'e affettirmeliydi diye düşünüyorum. 

~~~*~~~
"Bir iblisin aşık olmasının ne demek olduğunu bilmiyorsun bence, Layla. Aşk basıp gitmez. İstesek de azalmaz. Ölene kadar severiz. Bu sadece söylediğimiz bir şey değildir. Sevince bir kez severiz ve sonsuza dek sürer. Ne olursa olsun."
~~~*~~~

Layla'nın tüylü kanatları ve ne olduğu muamma olarak kaldı. Kitaptaki bütün karakterler için bir bilinmezdi ve bir ilkti okurun içinde yanı şekilde kaldı :)

Lilin ile Layla'nın karşılaşması... ımmm biraz yavan mı kaldı sanki. Bu tür detaylarda sanırım ilk iki kitaba göre yavan kaldı galiba çünkü final kitabı olayların çözülmesi ve daha fazla bir mücadele okumak istiyor okur ama bu kitapta daha fazlası yoktu ve bence ilk ikiden bile azdı. 

Danica ile Nicholai... ikisinin ismini aynı cümlede görmek bana bir aşkın filizlenmek üzere olduğunu hissettirdi. En azından mutlu sona bir adımdı. Zayne ise büyük bir kalp kırıklığı yaşadığı için o henüz kendini toparlayamadı ama nedense Stacey ile mesajlaşmalar konuşmalar... belki dedirtti. Tabi bunu da bilemeyeceğiz çünkü bu kısımda öyle kaldı. 

~~~*~~~
Kendini zorlayıp sert bir fısıltıyla konuştu Roth. "Ödüm patlıyor."
"Sen asla korkmazsın."
"Korkuyorum demedim, öldüm patlıyor. Seni kaybetmekten ve bunu durdurmak için hiçbir şey yapamayacağımdan ölesiye korkuyorum."
~~~*~~~

Bir tek mutlu aşk dolu diyeceğim Roth ile Layla oldu. Zaten bence Roth, iblis miblis ama içinde, özünde iyi ve mutluluğu hak ediyor. 

Kitabın sonunda Patron'u gördük ve karşısında yaratıcıyı da gördük. Büyük bir sürpriz de ve bu her an her daim yanımızdalar hissi uyandırdı. 

Neyse... genel olarak sevdim kitabı ama final kitap olaral daha beklentim yüksekti. Özellikşe ilk iki kitaptan sonra. Ama yine de güzeldi. Her şey tatlıya bağlandı.

Bence sırf Roth ile tanışmak için bile seriye el atmalısınız. Ben çok sevdim bu seriyi size de tavsiye ederim.

~~~*~~~
"Dodtluğu biliyorum. Sevgiyi... sevgiyi biliyorum. Sen bunları tanımazsın."
Lilith'in yüzü buruştu. Uzunca bir süre konuşmadı. "Hayır, öyle değil. Ben de sevgiyi tattım, hem de en saf haliyle."
"Öyle mi?"
"Öyle. Sen doğalı daha birkaç dakika olmuşken, seni kucağıma aldığımda, sen de gözlerini açıp bana baktığında. İşte en katıksız sevgiyi o zaman tatmıştım."
~~~*~~~


Karanlık Elementler Serisi (The Dark Elements) 

Kitabın adı    : Kimi Seçtiğine Dikkat Et
Orijinal adı   : Every Last Breath
Yazarı           : Jennifer L. Armentrout
Çevirmen      : Bilge Nihal Zileli Alkım
Seri bilgisi     : Karanlık Elementler Serisi #3
Yayınevi        : DEX
Sayfa sayısı    : 400

Kitabın tanıtım yazısı: 

"Karanlık Elementler" macerası, serinin üçüncü kitabı Kimi Seçtiğine Dikkat Et ile soluk soluğa sürüyor!

Her seçimin bir sonucu var. Ama on yedi yaşındaki Layla herkesten daha zorlu seçimlerle, daha ağır sonuçlarla karşı karşıya… Işık mı karanlık mı? Kışkırtıcı iblis Roth mu, koruyucu Muhafız Zayne mi? Hepsinden zoru da hem iblis hem Muhafız olan Layla'nın hangi yanını seçeceği…

Üstelik Layla yeni bir sorunla karşı karşıya: İblislerin en ölümcülü olan Lilinlerden biri kaçtı ve en yakın arkadaşını ele geçirdi.

İki dünyanın, iki yakışıklının arasında bölünmüş olan Layla, eski bir pazarlığın kıskacında bir çözüm bulmaya çalışıyor. Sırlar her yana saçılmış, doğruyla yanlış birbirine karışmışken yapılabilecek tek şey sadece kalbinin sesini dinlemek ve var gücünle savaşmak!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın