4 Ocak 2017 Çarşamba

0 J. S. Cooper - Rhett (Rhett #1)


~~~*~~~
Ona bakarken kalbimin durduğunu hissediyordum. Clementine'le ilgili her şey çok tanıdıktı. Onunla birlikte olmak o kadar doğal bir durumdu ki. 
~~~*~~~

Uzun zamandır elimde olan ama bir çırpıda okunan bir kitap olan Rhett pazar günümün kitabı yaparak bitirdim :)

J. S. Cooper'ın ülkemizde yayınlanan ilk kitabıydı aynı zamanda Rhett serisinin de ilk kitabıydı. Hazır ikincisi de çıkmışken bence okumanın tam zamanı :)


Akıcı, eğlenceli ve biraz da erotik bir kitap bu yüzden erotik konuşmalardan ya da erotizm içerikleri okumaktan rahatsız olmayacaksanız tavsiye edebilirim.

Aman aman büyük bir beklentiye girmeden okuyun çünkü aşırı derecede mükemmel bir kitap değil ama eğlenceli vakit geçirtecek, okumaktan zevk alacağınız bir kitap.

~~~*~~~
Bana, kendimi yalnız hissettiğim zamanlarda bile ona sahip olduğumu hatırlattı. En kötü anlarımda bile. Konuşmak istemediğimde bile. Dünyanın üstüme çöktüğünü düşündüğüm anlarda bile. Clementine her zaman oradaydı.
~~~*~~~

Kısaca konusuna değinmek gerekirse; küçük yaşlardan beri arkadaş olan Rhett ile Clementine'in üniversite çağlarına geldiklerinde birbirlerine karşı hissettikleri çekimi ve inkarların arkasına saklanan aşkı anlatıyor.

Kitaba dair çok detaylı bir yorum yapamıyorum çünkü o kadar kısa bir kitap ki bir oturuşta bitirebilirsiniz. Dolayısıyla çok anlatıp ne kitabın hevesini kaçırayım ne de kitap içeriğine gireyim diyorum ve susuyorum.

Yalnız, kitaptaki imla hataları bazen rahatsız edici oldu. Evet, imla hataları vardı ve bazen akışı bozuyordu ve anlamak için bi iki sefer okumak zorunda kaldım. Bu durum çok kötü oldu benim açımdan ne yazık ki.

Eğlenceli vakit geçirip, sıkmadan akıcı bir kitap okumak istiyorsanız okumalısınız :)

Rhett Serisi Kitapları

  • Rhett
  • Rhett'in Aşkı



Kitabın adı      : Rhett
Orijinal adı     : Rhett
Yazarı              : J. S. Cooper
Çevirmen        : Selma Altıntaş Bursalıoğlu
Seri bilgisi       : Rhett #1
Yayınevi           : DEX Plus
Sayfa sayısı      : 256

Kitabın tanıtım yazısı: 

Adım Rhett. Her kızın birlikte olmak isteyeceği tipim ama hiçbiri beni kendisine bağlayamıyor. Aşk olaylarına girmem. İlişkiye hiç gelemem. Asla ama asla evlenmeyeceğim. Hızlı yaşarım, günümü gün ederim. Her hafta yatağıma başka bir kızı konuk ederim. Arkadaşlarım bana imreniyor, düşmanlarım kıskanıyor. Herkes benim hayatımı yaşamak istiyor… Sonra bir gün o, bana uzaklara gideceğini söyledi. O benim en yakın arkadaşım. İlk dostum. İlk öpücüğüm. Hiç sevgili olmadık, çünkü ona âşık değilim. Gitmesi umurumda değil. Âşık olmadığım için umurumda değil. Aşk olaylarına girmem, demiş miydim? Adım Rhett, hiçbir şeyin moralimi bozmasına izin vermem. Vermezdim. Bir gecede her şey değişti,inandığım her şeyi sorgulamaya başladım. Birdenbire, Rhett olmak çok anlamsızlaştı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın