16 Mart 2015 Pazartesi

1 Kitap Tanıtımları


Parodi Yayınları yeni kitabıyla okurlarının karşısına çıkıyor. Dünya Edebiyatı denilen türden olan kitabın oldukça ilginç ve ilgi çekici bir konusu olduğu değişmez bir gerçek.

Kitabın adı    :  Olur Böyle B*ktan Şeyler
Orijinal adı    : Magnificent Vibration
Çevirmen       : Özlem Özarpacı
Yayınevi        : Parodi Yayınları
Sayfa Sayısı   : 328

Kitabın tanıtım yazısı:

“Hey Tanrım!
Bir dahaki sefere ben çaldırsam sen beni arar mısın?”


Hayatınızın en berbat günlerini yaşıyorsunuz. Tam olarak dibe vurmuş durumdasınız. Sonra aniden karşınıza bir telefon numarası çıkıyor. Arıyorsunuz. Telefonun diğer ucunda hiç tanımadığınız bir ses: Tanrı'nın sesi.
Muhtemelen bunun bir şaka olduğunu düşünüyorsunuz.
Ya da belki de delirdiğinizi.
Fakat bu ne bir şaka ne de siz keçileri kaçırdınız.
Sahi, o numarayı yeniden aramaya cesaret edebilir miydiniz?

“Konuşmamız gerek Tanrım. Aslında bunu çok daha önce yapmamız gerekirdi ama beni ciddiye almadığının farkındayım. Oradan nasıl göründüğü hakkında en ufak bir fikrim yok ama bilmeni isterim ki buradan bakıldığında işler pek de yolunda gitmiyor. 
Yani dünyayı diyorum.
Farkında mısın bilmiyorum ama boka batmış durumdayız.
Hey, sana söylüyorum, beni duyuyor musun? Ah hadi ama…
Kontör tam da bitecek zamanı buldu. Hey Tanrım, bir dahaki sefere ben çaldırsam sen beni arar mısın?”


“İnanılmaz yaratıcı…
Springfield âdeta şöyle diyor:
Emniyet kemerlerinizi bağlayın ve uçuşa hazır olun.” – Kirkus Reviews

“Büyüleyici, etkili, komik; bu kitap, en ilginç hikâyelerin hiç ama hiç beklenmedik yerlerden gelebileceğinin bir kanıtı.” – Booklist


İthaki Yayınları'nın yeni kitabı Trendeki Kız... daha kitap çıkmadan yapılan reklamlardan oldukça merak edilen bir kitap oldu. 

Kitabın adı    :  Trendeki Kız
Orijinal adı    : The Girl on the Train
Çevirmen       : Aslıhan Kuzucan
Yayınevi        : İthaki Yayınları
Sayfa Sayısı   : 360

Kitabın tanıtım yazısı:

Sadece Amerika’da ilk 6 haftada 230.000 adet satıldı.
New York Times Çok Satanlar listesine, çıktığı hafta 1.sıradan giriş yaptı ve hâlâ 1.sırada.

Amazon ve Goodreads’de  Ocak 2015’in En İyi Kitabı seçildi.

Washington Post, iBooks Çok Satanlar listelerinde 1. Sırada.

Rachel her gün aynı trene binip aynı çifti izliyordu. Çiftin başına gelenleri bütün ülke duyduktan sonra, hayatlarına dâhil olmaya karar verdi.

 “Büyüleyici, sürükleyici, üst seviye bir gerilim. Mutlaka okuyun!” –S.J. Watson

“Hem karakter yaratımı hem olay örgüsü muhteşem, harika bir kitap! Yeni neslin Alfred Hitchcock’u.” –Terry Hayes

“Zeki, gerilim dolu ve baştan aşağıya sürükleyici bir roman.” –Lisa Gardner

“Aklınızı başınızdan alacak, zekice yazılmış bu psikolojik-gerilim romanı hem muhteşem hem de tren enkazı kadar korkunç!” –Publishers Weekly.

“Nefesleri kesen bir ilk roman. En dikkatli okurlar bile, Hawkins olayları teker teker açığa çıkarıp, aşkın ve takıntının şiddetle olan kaçınılmaz bağını ortaya koyarken şaşırmaktan kendilerini alamayacaklar.”  –Kirkus

“Trendeki Kız, her şeyi anladığınızı düşündüğünüz an sizi farklı bir sürprizle karşılıyor.” –Entertainment Weekly




1 yorum :

  1. Oooouuu,ilk kitabın ismi de bir başka. :) Şimdi gel de birine göster kitabı. ;) Harika kitaplar,teşekkürler. :)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın