12 Şubat 2015 Perşembe

0 Sophia James - Yasaklı Bir Gece (Wellinghams #3)


Arada bir Harlequin Historical serisini okuyup kısacık, tadı damağımda kalan hikayelerle günü bitirmek gerekir :)

"Wellinghams Serisi'nin 3. kitabı olan Yasaklı Bir Gece serinin diğer kitapları gibi güzeldi. Yine türünün hakkını veren, keyifle okunacak,beklenmedik gelişmelerde bile tadından geçilmeyecek bir hikaye...

Yazarın dilini seviyorum, kurgularını oldukça sağlam yapıp, okuru memnun ediyor yazdıklarıyla. Eee bir de çeviri de güzel olunca, okura da keyifle okumak kalıyor. İşte o zevkle okudum kitabı.

Biliyorsunuz ki Harlequin kitapları kısacık ve bir günde bitecek türden oluyor bu kitapta bir günde bitti. :) okura istediğini vermeyi biliyor Harlequin :)

Kitabın konusu; Cristo Wellinghams, Paris'te kendisine getirilen bir kızı fahişe zannedip onunla beraber oluyor ve ardından kızı bir daha görmüyor derken aradan 5 yıl geçiyor. Kızımız, Elenour bu sürede evleniyor ve Londra'nın asillerinden biri olarak boy gösteriyor. Tabi, Cristo bu gerçeği bilmiyor derken bir gün tiyatroda karşılaşıyorlar ve olaylar patlak veriyor. Elenour unutamadığı Cristo'yu geçmişte bırakamıyor...Cristo, Paris'teki geceden sonra aklından çıkaramadığı güzeli hayatına geri istiyor...

Tabi oldukça yüzeysel anlattım, 5 yıl içerisinde hayatlarındaki değişimleri, geçmişle yüzleşmeleri, her ikisinin karşılaşmalarından sonraki inişleri çıkışları ve duyguları es geçtim kısaca açıklarken...ama zannetmeyin ki yüzeysel bir aşk romanı...

Bence hiç de fena değildi.Ben beğendim... Okuyun beğeneceksiniz diyerek hisrotical romance severlere bu seriyi öneriyorum...

Ahh,bir de bu seriyi nasıl tamamlayabiliriz ki Harlequin kitapları aylık çıkıyor dersiniz, Harlequin'in satış sitesinden alabilirsiniz :)

Wellinghams Serisi'nin kitapları:

Orijinal adı  : One Illicit Night
Çevirmen    : Alperen Çelik
Sayfa sayısı : 218

Satın almak için => harlequintr

Kitabın tanıtım yazısı:

Tarihin derinliklerinde tutkulu şövalyelerin, asil lordların ve leydilerin büyük aşk hikâyeleri.

 Lord Cristo Wellingham, günün birinde yıllar önce terk ettiği Londra yüksek sosyetesine geri döndüğünde, Eleanor onun gözlerinde Paris'te yaşadıkları o yasaklı gecede görmediği, çok daha farklı bir bakış, çok daha farklı bir arzu görür. 

Tavrı ve tutumuyla kadınların karşı koyması çok zor olan bu adam, onu ve aile adını mahvedebilecek bir sırra sahiptir ve bu yüzden Eleanor ondan uzak durmak zorundadır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın