12 Nisan 2019 Cuma

1 Mimlendim! Kitap Tag Mimi


Bir mim daha :D 

Kitap Tiryakisi tarafından Kitap Tag etkinliğinde mimlenmişim ve bana da sorulara cevap vermek düştü :D 

İşte o sorular ve ben! =)


1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?

Odam. Kısa ve net bir cevap oldu, normalde yoktur ama ev kelimesi geçince odam haricinde okumam da pek mümkün değil ne de olsa ailemizle beraber yaşadığımız için onların her daim 'İnci' diye seslenmelerindense odam da olmayı tercih ederim :)
2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?

Kesinlikle ayraç. Aslında bir tane gediklisi olduğum ayracım var kitap yurdundan gelmişti, üzerinde üst üste konulmuş kitaplar olan bir ayraç, fix bir şekilde onu kullanıyorum. 

3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun?

Eğer yollarda okumuyorsam hep bölümün bitmesini bekler öyle bırakırım.Yollarda da eğer bitirme olasılığım varsa bölümü bitirir bırakıırım. Aralarad bırakmaktan hoşlanmıyorum :/

4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi? 

Ahh kitap + kahve... vazgeçilmezim. Kitap okurken kahve çok fazla tükettirim. Nedense biri olmadan diğeri olmuyormuş gibi :)

5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?

Müzik dinlemek. Kitap okunurken televizyon seyredilir mi yav? O kadar becerikli değilim ne yazık ki... ama okuduğum kitaba uygun olarak yavaş bir müzik ya da klasik müzik tercih ederim daha bir kolay odaklanma sağlıyor sanki :)

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?

Tek kitap! Hiç aynı anda birkaç kitap okuyanlar kadar becerikli olamadım. Sanki bir sevgiliyi diğeriyle aldatıyormuşum gibi hissediyorum öyle bir şey yaptığımda o yüzden tek kitap! Hem ne acelesi var canım tek tek okumak varken ;)

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?

Ev tercihim ama tabi işe giden yolum bir saat olunca otobüsüm de tercihim oluyor :) İtiraf etmek gerekirse bana karışılıp seslenilmeyen her ortamda okurum tabi dikkatimi dağıtacak ekşınlar yoksa ;)

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?

Hmm... bu zor oldu! Her ikisi de... şöyle kıskançlık ya da haksız yere yapılan kavgalarda kafamın içinde ses volume'u farkına varmadan artıyor :D 

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?

Asla sayfa atlamam! Çok iddialı oldu ama bazen bir paragrafta bile şaşırtıcı bir gelişme olabiliyor bunları kaçırmak istemem.

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?

Ciltlinin albenisi olmasına rağmen sonuna kadar karton kapak derim! Kitaplığımda her kitap aynı boyutta olsun isterim azıcık ;)

11- Kitap yazıyor musun?

Küçük denemeler evet ama kitap hayır! O kadar iyi olabileceğimi düşünmüyorum :)


Şimdi sırada en sevdiğim bölüm var :D sizi seçtim arkadaşlar, soruları bunlar cevapları bekliyorum ;)






1 yorum :

  1. Ben o kadar iyi olabileceğini düşünüyorum ama hatun, buna ne dersin? :D

    Vakit olduğunda yapacağım, teşekkürlerimle :* :D

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın